Kurt Angle wywyższa rekord Johna Ceny nad rekord Rica Flaira

Kurt Angle udzielił ostatnio wywiadu, gdzie wypowiedział się na temat Johna Ceny, który wprowadzi go do WWE Hall of Fame. Oto co powiedział:
"John, no wiesz, miałem swoją pierwszą walkę, kiedy startował w WWE, i wiedziałem dobrze, że było to bardzo wyjątkowe. Wiedziałem także, że ten dzieciak dał mi niezbyt przyjemny okres będąc na szczycie federacji. Ponieważ w tamtym czasie, to ja byłem jednym z topu, w sumie ja i Triple H, wtedy przyszedł ten dzieciak i federacja zapytała mnie, czy pomogę mu się trochę nauczyć. To było mniej więcej tak... 'poczekaj chwilę, mam uczyć tego dziecka żeby zabrał moje miejsce?! Ale John był naprawdę dobry. Był dobrym uczniem, świetnie uczącym się. Spójrzmy na to, co osiągnął. Nawet nie mam co się do tego porównywać. John jest 16-krotnym WWE World Heavyweight Championem, nikt tego nigdy nie osiągnął. Ric Flair miał 16 tytułów, ale nie wszystkie w WWE."



Następny
« Poprzedni
Poprzednie
Następny post »

ConversionKonwersja BuźkiBuźki