John Cena o swoich mottach życiowych oraz o dalszej pasji do WWE


John Cena rozmawiał ostatnio z wysłannikiem Wrestlezone.com, gdzie wypowiedział się na dwa dosyć ciekawe tematy.

O swoim "Hustle, Loyalty, Respect" i ",Never Give Up'':
"Te trzy słowa stały się moją definicją, ponieważ w innym znaczeniu, podnoszę się. Wielu krytyków ocenia mnie za to, że się nie zmieniam, lecz uważam, że oni nie patrzą na to z odpowiedniej perspektywy. Ewolucja tego, co przeszło była naprawdę cal po calu. Teraz gdzie jestem, nie jest powodem marketingu, to z powodu występów. "Never Give Up'" pobudza ludzi do życia. Mam mocne skłonności przy tej wiadomości, ale tylko z tego powodu jak występuje."

O pasji do WWE po tym jak wiele osiągnął:
"Czuję, że WWE jest naprawdę najlepszym brandem w rozrywce i nie tylko to; mam bliską miłość dla relacji. Naprawdę podziwiam jak to chodzi. Uwielbiam etykę pracowniczą, która płynie od każdego, od ludzi z korporacji poprzez ludzi, którzy montują światła. To naprawdę ciężko pracujące środowisko. Jestem w tym i podziwiam to. Nigdy nie będzie końca. Będziemy zawsze więksi i będziemy zawsze być lepsi jako brand. Jestem w tym już długi czas, ale jeszcze nie skończyłem, człowieku."
Następny
« Poprzedni
Poprzednie
Następny post »

ConversionKonwersja BuźkiBuźki