John Cena z ostrzeżeniem dla Deana Ambrose'a


John Cena pojawił się w najnowszym odcinku Talking Smack, gdzie wypowiadał się między innymi na temat Deana Ambrose'a.

''Za każdym razem, kiedy znajduje się na boisku, każdy wie, że wydarzy się coś specjalnego. Czy to przeciwko Danielowi Bryanowi, czy przeciwko Deanowi, i z pewnością bedzie tak na No Mercy, kiedy będę chciał stworzyć historię. Jesteśmy na krawędzi czegoś wspaniałego, i ostatecznie dajemy ludziom coś o czym będzie można rozmawiać. Przez lata siedziałem bezczynnie, kiedy to ludzie próbowali mówić mi jak się mają sprawy. Nie muszę wrzeszczeć.. za każdym razem trzeba po prostu wyjaśnić jak jest naprawdę. Tak, po skończeniu Talking Smack wyruszam do Nowego Jorku, ponieważ logistycznie nie mam czasu wolnego, ponieważ muszę wracać do pracy.''

''Jesteś sumą pięciu ludzi otaczających Cię, i ja otaczam siebie ludźmi, które po prostu poszły. Świat Vince'a McMahona, ludzie, którzy pojawiają się na show jako pierwsi i Ci co odchodzą jako ostatni. Nie, nie ma mnie tam, gdzie jest szatnia Deana Ambrose'a, ale to jest to, kiedy ktoś przekręca rzeczywistość. Jak to Dean Ambrose powiedział:'John Cena i Dean Ambrose się nie lubią.' Nie. Dean Ambrose nie lubi Johna Ceny. Johna Cenę nie obchodzi Dean Ambrose. I jeśli Dean Ambrose chce, abym się przejął nim na No Mercy, niech zrobi krok do przodu lub krok w tył.''
Następny
« Poprzedni
Poprzednie
Następny post »

ConversionKonwersja BuźkiBuźki