John Cena o swojej szansie na powrót na WrestleManię


Podczas wczorajszego wyścigu Daytona 500, John Cena udzielił wywiadu dla FOX TV, która dotyczyła jego występu podczas zbliżającej się WrestleManii 32, oto co powiedział:

''Procentowo, jestem gdzieś między zerem a setką. To jest bezpieczne moje oszacowanie.''

''Jeżeli chodzi o mój udział na WrestleManii 32, Magic 8-Ball mówi 'zapytaj ponownie później'. Osobiście byłoby to dla mnie niefortunne przegapienie WrestleManii. Ale jeśli nie będę mógł wystąpić, będzie to niefortunne dla ludzi oglądających WrestleManię wyczekujących na mnie, cierpiąc tym samym przez coś, co nie jest godne temu wydarzeniu. Biorę bardzo bezinteresownie swoją pracę oraz to, co robię, ponieważ ludzie wydają swoje ciężko zarobione pieniądze, aby cieszyć się z tego, co robimy. Naszym celem jest dostarczenie możliwie jak najlepszego show. Jeśli uda mi się do tego przyczynić, świetnie. Jeśli jednak nie, nie pomoże to żadnemu fanowi.. zobaczymy jak to działa.''

''Wiem, że będzie WrestleMania 33 i 34 i 35. I mam nadzieję, że 100.''
Następny
« Poprzedni
Poprzednie
Następny post »

ConversionKonwersja BuźkiBuźki