John Cena o pierwszym spotkaniu z Vince'm McMahonem


Na WWE.com pojawił się artykuł, w którym to 7 gwiazd WWE, w tym John Cena, wypowiedzieli się na temat swojego pierwszego spotkania z Vince'm McMahonem w swoim życiu. Poniżej to, co powiedział John Cena.

''Nie miałem czasu by być zdenerwowany. To było w Chicago, w dniu, kiedy miałem swój debiut w walce z Kurtem Anglem. Nie miałem mieć pojedynku tej nocy, lecz w ostatniej chwili zdecydowano, że ja zadebiutuje w telewizji przeciwko złotemu medalistowi olimpijskiemu. Wyżsi powiedzieli, 'Jeżeli mamy umieścić tego dzieciaka w TV, musi spotkać się z Vince'm!''

''Dosłownie pociągneli mnie za rękę do biura Vince'a, wrzucili mnie i zapytali go, ''Co sądzisz?' Miałem śmieszne brzydkie, długie, super farbowane blond włosy, które zostały ogolone na łyso po bokach. Obszedł mnie mając oburzoną twarz, powiedział, 'Obetnąć jego włosy', zostałem zabrany od Vince'a jak lina montażowa.''

''To był pierwszy raz, kiedy spotkałem Vince'a McMahona, który z oburzeniem na mnie patrzył. Oni wysłali mnie i od razu poszedłem do fryzjera, który nie farbował na blond, ale także strasznie.''
Następny
« Poprzedni
Poprzednie
Następny post »

ConversionKonwersja BuźkiBuźki