John Cena na temat powrotu do WWE, o relacjach z Ricem Flairem i więcej


John Cena udzielił wczoraj wywiadu dla WSVN-TV, gdzie odpowiedział na kilka ciekawych pytań, między innymi odnośnie zaręczyn na WrestleManii 33 czy na temat swojego swojego powrotu:

Gdzie trzymał pierścionek zaręczynowy podczas walki na WrestleManii 33:
''Są tajemnice, które powinny zostać tajemnicą mój przyjacielu. To dla mnie jedna z nich. Podoba mi się to, że wiele osób mnie pyta, gdzie trzymałem pierścionek. Wiem gdzie go trzymałem i myślę, że to jest ta tajemnica, którą zachowam dla siebie.''

Czego możemy oczekiwać podczas jego powrotu do WWE:
''Chcę po prostu wrócić do walki. Myślę, że to przepiękny czas aby być fanem, by być członkiem naszego WWE Universe. rostery z obu stron, SmackDown Live i Monday Night RAW, z wieloma niesamowitymi gwiazdami, dlatego czekam na powrót, aby spróbować udowodnić moją wartość jeszcze raz.''

O relacjach z Ric'em Flairem po wyrównaniu jego rekordu na Royal Rumble:
''Mam długoletnią przyjaźń z Ric'em Flairem. Jest moim mentorem od lat. Było to dla mnie ważne, że był wtedy tamtej nocy. Jest wspaniałym gościem, bardzo zabawnym i jestem naprawdę szczęśliwy, że był tam. Był to świetny moment dla nas wszystkich.''

Następny
« Poprzedni
Poprzednie
Następny post »

ConversionKonwersja BuźkiBuźki