John Cena o reakcji fanów na jego oświadczyny na WrestleManii 33


Z okazji promocji filmu The Wall, John Cena udzielił wywiadu Sports Illustrated, gdzie wypowiedział się między innymi na temat zaręczyn na WrestleManii 33. Oto co powiedział:

"Byłem w stanie to zrobić, najwspanialszy moment mojego życia, który miał miejsce na WrestleManii, przy wszystkich, których nazywam rodziną, w miejscu, gdzie nazywam go swoim domem. Naprawdę chciałbym podziękować widowni za reakcje, że zrozumieli co dla mnie to oznacza. Oglądając walkę, wspierali Mike'a, a nie mnie. Myślę że wszyscy rozumieją powagę sytuacji. Nie jestem w stanie powiedzieć, ile dla mnie znaczy ich szacunek.

To moment, który będzie na zawsze, myślałem o czantach 'No!' lub 'Cena Sucks', i byłem na to gotowy, przez co też zdenerwowany. Jestem naprawdę pod wrażeniem i doceniam za to każdego, zwłaszcza Nicole. Miałem naprawdę przepiękny moment."


Następny
« Poprzedni
Poprzednie
Następny post »

ConversionKonwersja BuźkiBuźki